Bizim bebeğimiz ameliyat oldu ve aşı döneminde kullanması gereken ilaçlar sebebiyle aşı olamadı. 2 kere rota virüs oldu, bu arada aşı olması da rota olmayacağı anlamına gelmiyormuş. İshal ve halsizlik oluyor, bol emzirme ve entoragermina kullanınca geçiyor. Öyle çok korkulacak bişey değilmiş. Bana kızacaksınız belki ama eşiniz haksız da sayılmaz.