melegim17 bugün ilk günümüzdü benim bebeğimin reflüsü var çok yoğun doktor alerjiden şüphelendiği için deneyelim dedi, bu mamayı da kustu, güya kusmasın diye deniyoruz..biberonla içti vallahi ama sonuç kötü yani, iştahlı bir çocuk olmasına rağmen asla içmek istemiyor bitirmiyor, pekmez de ekledik yok değişen bir şey