Svscgdm Merhabalar. Benim bebeklerim 7,5aylık ve biri cok huzursuz dogdugundan beri sürekli akşam 7den sonra aglamaya başlıyor ve bazen çok fazla aglıyolar artık nefessiz kalıyolar o derece bu sorun digerinde de var ama o kadar değil. Çok gazlı bebeklerdi kolik desem bu aya kadar sürer mi ki. Çok yıpratıcı oluyor bazen çıldırıyorum bende sakin kalmaya çalıştıkça beynim agrıyor ne yapmayalıyım sizlerde var mı böyle bi sıkıntı?? Artık son cözüm doktor olcak tabi.
M3rv3 Svscgdm bence doktora gidin bi an önce sebepsiz ağlamaz bi sıkıntısı vardır en iyi doktor bilir