Yıllar önce lazer için gittiğim bi yer kapandı üstelik ben peşin ödeme yapmıştım 10 seansa yakın seansım kalmıştı iki paket almıştık bi annem bi ben nereye gidersem gideyim sonuç alamadım buna mailye karakol vs dahil çok irdelemeyin kendiniz bire bir giderek memnun olmadığınızı eğer silme işlemi yapmazlarsa para iadesi istediğinizi söyleyin daha olmazsa herkese sizin yaptığınızı onları kötüleyeceginizi söyleyin diğer türlü hiçbiryer işgilenmiuor 😔 haberlere çıkarsanız belki