kızlar bebeğimin dun sonuclari bu sekildeydi rota denildi yatis verildi sabah serum takıldı kusma ve ishali için aksam gene gel serum alacak dediler yada isterseniz hastanede kalin denildi bende kalmadim eve geldim kizim ztn birsey yemedi hep kustugundan oturu aksam biraz kreker ve meyve suyu içti aksam 11 arasi hastaneye geri goturdum o sira serumu takildi aradan 10 20 dka gecmeden kizimda alerji olustu hemen alerji icin serum takildi suan durumu iyi doktor genel durumu iyi dedi bende sonuclari sizede gostermek istedim bakan veya anlayan var mi içimi ferahlatmam lazm cok evhamli biriyim bide hamileyim dun aksamdan beri helak olduk 😔