Kızlar oğlum 10 aylık ve yaklaşık 2 aydır tutunarak yürüyor. Bazen ayakta kısa süreli olsada tutunmadan duruyor. İlk çocuk olunca insan heyecanlı oluyor. Sizce ne zaman yürümeye başlar? Ona nasıl yardımcı ola bilirim? Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim🥰