7 aylık bir bebeğim var. Emzirme+ek gıda ile besliyorum. Kanımda enfeksiyon çıktı doktorum antibiyotik verdi. 5 gün kullanacaksın sütünü de sağıp atıcaksın dedi. Ancak bebeğim memeyle uyuyan memeye çok düşkün bir bebek. Bende emzirmeyi çok seviyorum. Doktorla konuştuğumdan beri ağlıyorum. Ya emzirmeyi bırakırsa ya sütüm kesilirse diye. Sağacak bir elektrikli pompam yok. Tavsiyelerinizi almak istiyorum çok üzgünüm. Hastanelerden kiralanabiliyor diye duymuştum. İzmir’de oturuyorum kiralayanlardan da bilgi bekliyorum 🥹