anataraf1leoparbenim oğlumda öyle hiç durmuyor hep tehlikeli işler peşinde. Enerjisini boşaltması için hergün saatlerce dışarıda da oluyoruz ama yok. Hep aynı. Biz bir odayı oyun odası yaptık daha az tehlikeli olur diye ama üçlü koltuklara çıkıyor zıplıyor koltuğun ucuna geliyor kendini atıyor. Hiç bir şey yapamazsa oyuncaklarını koyduğumuz çiti çeke çeke deviriyor. Kafasına bir şey geçirip pat küt duvara dolaba vuruyor. Fırının, bulaşık makinesinin, dolapların içine giriyor. En tehlikelisi koktuklar. Yatağımız yüksek olduğu için çıkamıyor şuan için en güvenli yer yatak odası ve koridor. Daha çok oralarda oynuyoruz.