1balkizannesi Canım kızım 16,5 aylık 11 kg. 18-24 ve 2 yaş olanları aldım. Mesela kapitone yelekte 3 yaş aldım. Triko yelekte 4 yaş aldım. Bunlar tam oldu. Pijama alacaksan mesela ben 24-36 ay aldım yada 2-3 yaş yazanları seçtim. 2 sweet almıştım 40₺ di onları 2-3 seçmeme rağmen tam oldu sadece 2-3 ay giyer mesela onları 3-4 almalıymışım. Daha yeni geldi bunlar hatta yeni alışverişim yani. Hep ordan ve civilden alıyorum. İkiside kaliteli. Örneklerime göre tercih yapabilirsin. Ben aldıklarımda hiç sorun yaşamadım yıkamada falan.