Lohusa depresyonu denen lanet sey bir turlu gecmedi 10 gun iyiysem 20 gun barut gibi geziyorum kendim dahil kimseye tahammulum yok cok zor seyler yasadim doktora da gittim ilac recete etti ancak kar zarar hesabi yaparak anlatti ozetle kullanmasan daha iyi dedi psikologa gidecek param yok ve ben dayanamiyorum tahammulsuzum, sinirliyim, barut gibi dolasiyorum
Benim gibi olup ilac kullanan var mi? Sute gecmesi acisindan bebeginizde bi degisiklik oldu mi?