Merhabalar kizim bu sene krese basladi yarim gun gidiyor, dolayisiyla kendime biraz vaktim kaliyor ve bunu verimli birseylerle gecirmek istiyorum,evden yapabilecegim calisabilecegim is konusunda ne onerirsiniz , bilgilerinizi desteklerinizi bekliyorum☺️