Acemimom1 Kızlar bebeğim 2 aylık oldu bugün.Ortalama 15-20 günlük olana kadar sağım yapmak durumunda kaldım. Çok iyi ememedigi icin düğümleniyordu. Şimdi o sütleri her beslenme sonrası versem olur mu acaba. Cc olayını nasıl ayarlamam gerekir? 3 ay buzluk ömrü var diye biliyorum ziyan olmasını da istemiyorum
oglumubeklerken Acemimom1 dışarı ciktiginiz da sütleri de muhafazalı şekilde yanınıza alıp dısarda bebegi emzirmek yerine biberondan verebilirsiniz ya da bebeği evde bırakıp çıkmanız gerekirse siz disardayken bebek evde aciktiğinda bakan kişi ısıtıp icirebilir.
Canpareem Biberona alışmaması açısından uyku aralarında ve geceleri vermenizi tavsiye ederim.Ben 60-70 cc olarak veriyordum.Doymadığını düşünürsem emziriyordum birazda.Kaç paket süt var ve kaç cc paketlenmiş ona göre ayarlarsınız.Maksat süt boşa gitmesin.Yoksa memeden emmesi bebek için daha iyi 😊🌸
Acemimom1 Canpareem biberonla değilde aslında kaşıkla vermeyi düşünüyorum sanki doymuyor gibi saat başı emmek istiyor çünkü oglumubeklerken
Canpareem Acemimom1 Daha çok küçük sana ihtiyaç duyuyordur.Benim oğlumda öyleydi.Büyüdükçe değişiyor. Kilo alması iyiyse, memede ağlayıp durmuyorsa, çişli bez sayısı 5-6 dan fazla ise kaygılanma ☺️Anneler için emzirmek harika bir duygu tadını çıkar ~~~~
Acemimom1 Canpareem 2. Ay kontrolü vardı sağlık ocağında bugün 600 gram almış cisli bez sayısı bazen 2-3 oluyor
Acemimom1 Canpareem birde silikon uçla emziriyorum zaten o da ayrı kurcalıyor kafamı bir türlü briaktiramadim
Canpareem Acemimom1 Ortalama 800 gram alıyorlar ilk aylarda.Sütünüzü arttırmaya çalışın 🙏Çizli bez sayısı önemli, dediğim gibi 5-6 olmalı