Smilebayy Memede uyumasi da destekli uyumasi demek benimki de 4 ay 26 gunluk gunduzleri hic uyumuyor meme agzinda olsun istiyor yatirdiğim anda da uyaniyor. Gece uykulari da iyiydi artik onlar da sapti. 3 ten sonra saat başi uyaniyor. Ben de bi uyku danismaniyla tanistim onunla calismaya baslayacagiz tam 5 aylik olunca. Burdan Annelere sesleneyim her bebek uyur diyor uyku danismanlari. Benim bebegim de uyumuyor iste diye bi kabullenis yokmus. Bu bizim kaderimiz degil. Her bebek kendi kendine uyumasini ogrenmeliymis. 6 aylik olsun duzelir yasina gelsin duzelir hic biseyin duzeldigi yok. Uyku cok onemli bir konu. Her bebegin gunduz de gece de guzelce uykusunu almasi lazim ki huzurlu mutlu ve saglikla buyuyen gelisen bir bebek olsun. Ben boyle dusundugum icin bebegimin daha fazla aglamasina razi gelemedigim icin egitime baslayacagim. 1 hafta aglayacak belki ama en azindan ogrenecek diye dusunuyorum insallah. Size de yapmanizi oneririm.