SunnyG İki çeşit varmış. Biri iki doz biri üç dozmuş sanırım. Etkenlik veya ateş vs yapması açısından bir farkı var mı? Bir de maddi olarak hangisi daha mantıklı oluyor? Beni be bekliyor?
yumurtam SunnyG biz dün ilk dozumuzu olduk. Rotarix yani 2 doz olanından. İlk doza 770 verdik, 3 doz olanın fiyatını bilmiyorum. Dün biraz fazla uyudu oğlum, çok hafif de huzursuzluğu oldu. Yan etki olarak biraz ishal yapabilir dendi. Çok Şükür bugün iyi.
Busragokceberra SunnyG Ben iki olanı tercih ettim hemen hemen aynı fiyata geliyor etkenleri de aynı markası farklı tek
Sema065 @SunnyG 2 Kızıma da 2 doz olanından yaptırdım🌸aç olmasında fayda var benim kızım kustu aç bıraktım da öyle verdi hemşire