AyseUmay19 Merhaba, Aylık kızım ateşlendi 39derece ateşi çıktı. Hastaneye gittik idar ve kan tahlili sonucunda kanda ve idrarda enfeksiyon tespit edildi. Bu konuda tecrübesi olan veya başına gelen varsa bilgi verebilir mi. Endişeleniyorum 😔
PembePelikan AyseUmay19 zaten hastaneye gitmişsiniz gerekenler yapılmış, ilaç yazılır tedavisini olur,, burdan bizim söyleyebileceğimiz bişey yok, panik yapmayın çocuklar büyüyene kadar hep hasta olacaklar zaten, çok geçmiş olsun
Eylulikranin_annesi Şimdiye kadar teşhis konulmuştur benim kızımda 2 aylıkken enfeksiyon geçirdi hem kan hem idrarında enfeksiyon vardı 1 hafta yatış verdi doktor antibiyotik tedavisi ile iyileşti