Dreamsrain19 Bebeğim 5.5 aylık kaka sayısında yavaş yavaş azalma olmuştu günde 1 2 ye düştü. Dün ise hiç kaka yapmadı 😭😭 bu normal mi? Neler yapabilirim bugün hala yapmadı kakasını 😞
tazeanneeeee Dreamsrain19 sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal sayılır mamada ise 3 gün diye biliyorum. benim kızım da 5 aylık olacak günde 2 kez yapıyor bazen bir kez yapınca panikliyorum ben de ama normal🤷🏻♀️
Elif311 Dreamsrain19 ek gıdaya mı geçti . Artık zamanla azalıyor günde bire düşüyor. Siz yine kabız olmaması için bir çay kaşığı zeytinyağı dokunmuyorsa verin ilk zaman hep öyle yapardım ben .
Nurellak Normalmiş canım benimde 50 günlük bazen 1 kez yapıyor günde bazen de 2 günde bir yapıyor doktorlar normal diyor ama çocuklar sıkıntıya giriyor o ıkındıkça benim içim gidiyor dr fitil verdi bize 3-4 gün yapmazsa kullanıyorum
Dreamsrain19 Elif311 henüz tam geçmedik aslında ama böyle üzüm sürüyoruz dudaklarına yada kavun falan