Deletedmom025 Benim bebegim 1.ayına kadar anne sütü aldı ve devamında mama kullandı ilk basta doktorumuz sma önerdigi icin sma kullandık ama zaten kolik olan bebegimi daha cok kabiz yapti ve gaz problemi artti. Daha sonra yine doktorumuz hipp combiotik önerdi ne gaz kaldı ne kabızlık. Mucize gibi geldi yani😊