4 ay 24 günlük oğlum var 3-4 gündür her beslemeye çalıştığımda çığlık çığlığa ağlıyor, normalde yatarak emer ama asla yatıramıyorum biliyorum aç da bi yandan aç diye ağlıyo bi yandan meme veriyorum diye. kucağıma alıp yatırınca emeceğim diye kendini yırtıyo hiç ağlama bilmeyen bebek çıldırıyor. hayır atak zamanı da değil bildiğim kadarıyla. çok üzülüyorum bu durumda napmam lazım lütfen bir öneri verin nedeni nedir bunun?