Minikfarem
Arkadaşlar bebeğim 2 aylık ve köpek dişi oldugu yer yarım daire şeklinde şişmiş içinde beyazlık var dis çıkarıyor olamaz herhalde daha çok erken neden olmuştur acaba ya sıcak mamada vermedim hep ılık yada daha soğuk kıvamda verdim görünce çok şaşırdım bilgisi olan varmidir