İyi günler hanımlar bebeğim 4 ay 22 günlük 2 aya kadar kendi kendine uyurdu sallamazdım piş pişlemezdim yatırdığım gibi uyurdu gece gündüz ama 2 aydan sonra ne yaptıysam uyutamadım anne yanı beşiğinde sallayarak uyutmaya başladım sallanmaya alıştı yatırdığım gibi 2 3 dk sallarım uyur hemen uykuyu çok seviyor ama şu 3 gündür yatağa yatırdığım gibi ağlamaya başlıyor ama uykusu var belli uyutmayayım hadi uyumasın diyorum gözlerini ovalıyor mayışık mayışık duruyor uykusu geldiğinde yaptığı huysuzluğu yapıyor anlıyorum uykusu olduğunu yatağına yatırıyorum sallamaya başlayınca ciyak ciyak ağlıyor o ağlayınca dayanamıyorum bende ağlamaya başlıyorum çok üzülüyorum çünkü karnı tok oluyor yatarken gaz sancımız da yok çok şükür diş mi diyorum acaba ama erken gibi hem neden sadece yatarken mi acısı olacak ne yapacağımı şaşırdım gerçekten çok üzülüyorum en sonunda ağlaya ağlaya uyuya kalıyor😔