Omurbuglem merhaba canım ben 1 hafta önce 32+2 de acil sezeryanla doğum yaptım ikiz bebeklerime. İkisi de 1900 gr doğdu.Kuvözdeler kızımın solunum cihazı 3. Gün çıktı kilo almasını bekleyeceğiz biraz. Ödemlerni atınca 1600 e düştüler.Oğlum hala solunum desteği alıyor inşallah onunda yakında çıkar.Biraz daha dursalar tabi ki çok güzel olur ama merak etme 28 de doğanlar var onlara göre çok çok şanslıyız.