Mebiyu İki aylık kızım son 6 kakasından 4 ünü sırtına nerdeyse ensesine tasirarak yaptı. Napicaz böyle gaz damlası kullandık rahatladı derken bu çıktı. Gazını rahat cikarmasiyla alakası olabilir mi? Çünkü kakası baya tazyikli sesli olmaya basladi
Dedimolabilir Mebiyu benim kizimda oyleydi nerdeyse boynuna kadar yapiyordu bezden gectim artik doktora soyledim normal dedi.
Hadianne Mebiyu bezin beline gelen kısmını içe doğru katlayıp bezi öyle bağla canım tasma yapmaya engel oluyor
Mebiyu Suigeneris sleepy bionatural kullanıyorduk. İlk iki numarada tasma olunca 3 numaraya geçtik yine aynı. Goon aldım yine aynı. Yani bez değil baraj lazım heralde o kakayi tutmak için. Biogaia damla ve zinco başladık bikacgun sonra böyle olmaya basladi
Mebiyu Dedimolabilir bence de normaldir sonuçta ishal değil iki günde 1 ama çok zor ya temizlendi mi derken aklım çıkıyor. Tek başıma temizlemesi de çok zor kolu kanadı ayrilacakti yavrumun
Mebiyu Hadianne öyle mi denememistim umarimcengel olur ya. Tek başıma yakalanınca napicami şaşırıyorum. Çocuğu yikayim derken sundurdum resmen
Hadianne Mebiyu aynen canım benim oğlumda aynı cikariyordu belinden öyle yapınca baya engelledi eğer hala çıkarsa bezin bı üst numarasıni al
Mebiyu Hadianne bezi 4 8 kilo arasına uygun benimki 5.4 kilo falan bedeni ile iligli değil gibi bizim durum. Bir de eskiden öne doğru yapardı şimdi resmen poposunu bile iskalayip beline doğru yapıyor çok ilginc
Dedimolabilir Mebiyu seni anliyorum gercekten surekli yikamak gerekiyor sonucta bebekler anne sutu yada formul mama yiyorlar.