Ayyuce çok geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah 🙏 bence kendini suçlama yani elimizden geleni yapıyoruz. Mesela benim bebeğim de erkek ve dediğim gibi daha 20 günlükken idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Üstelik de usutmesin diye ayaklarına iki çorap giydirip soğuk diye sıcak su torbasını yorganın arasına sardigim bezini sık değiştiğim sık banyo yaptırdığım halde. Şimdi de o kadar dikkat ettiğim halde poposunda mantar çıktı 🤦🏻♀️ doktora götürdüğümde söyledim enfeksiyonu tekrarlamamistir onunla alakası yoktur demi diye ama yok dedi. şimdi sizin yazınızı da görünce aklıma takıldı, belirti de yok dediğin için. Böbreklerine zarar verir diye korkuyorum yoksa o kadar takmam ama en iyisi takip edeyim. Hatta kontrole gidince tekrar diyeyim doktora 🤦🏻♀️ bazen de çok evham yapıyorum ama o zaman gaz sancısı sandık. Üç gün hep ağlayınca en son götürdük ve test yaptılar. Yani başka belirti olmayınca insan anlayamıyor ki, dertlerini de söyleyemiyorlar