Tulker_erm_34 doktoruna goruntu yolladım ondan once cıkan ateşi diş etleri beyazdı ust cenede dişleri çıkıyor dıye dusunduk ve ateş dusunce beneklerı de kızamık mı dıye dusunup yollayınca ogrendım bulundugum şehirde acile goturdum (il dısındayız oyuzden doktoruna goruntu yollamak zorunda kaldım)acilde bana evet 6.hastalık denildi ama serumlar kan tahlilleri falan acilde damar yolu acamadılar serum ıcın artık hangı kafadaydım bılmıyorum sordum bu ne ıcın kusma,ishal,alerji dedıler dedım atesı 37.2 buna gerek var mı sonra bıraktılar.Kan tahlili için de doktoruna sordum altında baska etken var mı dıye merak etmısler