Arkadaşlar selam. Oğlum bir hafta sonra 17 aylık olacak fakat hala tek uykuya geçemiyoruz. Sabah en geç 7 de kalkıyor 10.30 oldu mu uyumak istiyor ne kadar oyalamaya çalışsam da fayda etmiyor. Böyle olunca da gece uykusuna geç saatte geçiyor. sadece dışardayken veya birileri varsa evde uyumak istemediği oluyor tek uyku yapıyor. Gece uykusu da düzensiz bir çocuk bu arada 2 3 kere kalkar en az. Normal mi bu ay için siz ne zaman tek uykuya geçtiniz?