Sdka27 gerek yok canım bizde de var doğuştan oluyomuş bizimki çok ufakmış 1 yaşından sonra farkettik 🤷🏻♀️ 5 yaşına kadar kendiliğinden geçiyomuş öyle dedi doktorumuz korkacak bişey değil. Sadece fıtıkta ani büyüme olursa ve ya iltihaplanma plursa hemen doktora götürmemizi söyledi.