Anneler oğlum 1 aydır kabız kendi kaka yapmiyor benim tetiklememle yapiyir bı kaç doktora götürdüm kimse adam akıllı bişey demedi gazını çok rahat çıkarıyor cisinide yapıyor ama iş kakaya gelince yok bu hafta fitil verdim oda yaptırmadı oğlum şuan 2 ay 22 günlük biri bana yardımcı olsun nereye gitsem kimse ilgilenmiyor bakmıyor çok kez doktora götürdüm ama tık yok