Oğlum 23 aylıkken tuvalet eğitimine başladım şimdi 27 aylık önceden çok güzel tutuyordu gece hiç ıslatmıyordu altını dışarda çok dikkatliydi parkta falan ama şimdi çok kötü hiç eğitim vermemişim gibi sürekli yatağı ıslanıyor evde kaçırıyor parkta kaçırıyor sürekli altına kaçırıyor ne yapacam nasıl bi yol izliycem Bilmiyorum çok kötüyüm doktora gitsem hangi bölüme gitcem Bilmiyorum yardım eder misiniz