İyi günler güzel anneler,
Benim oğlum 7 aylık, şu anda anne sütü ve ek gıda ile besleniyor.
Ek gıda olarak yumurta sarısı, meyveli yoğurt, çorba ve yulaflı meyve karışımları veriyorum.
Geceleri 2, 3 bazen de 4 defa uyanıyor oğlum. Emzirip tekrar uyutuyorum.
Gündüz aceba yeterince doymuyor mu diye endişe ediyorum. Pek mama taraftarı olmadığım için vermedim bu zamana kadar: aceba oğluma akşam uyutmadan önce formül mama vermeli miyim.
Ya da kendim doyurucu bir karışım yapıp mı vermeliyim (mesela su ve pirinç unu ile)?
Tavsiyelerinizi ve varsa doyurucu tarıflerinizi bekliyorum 😊