Ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi oluyor ben doğduğundan başladım başlarda zaten emerken uyuyordu sonrasında emzirdim beşiğine koydum uyuması için değil ama oyalansın diye müzik açtım kendi kendine dalmayı başardı .Ama tüm uyku düzenini kendi oluşturdu saati saatine kesinlikle uymadım bu çocuklar robot değil her ortamda bunu yapamam diye her yerde uyutmaya alıştırdım beşiği olur koltuk olur , bebek arabası olur her durumda istediği saatte uyudu .Tek bir düzene alıştırmak bana göre değil hayat evden ibaret değil çünkü şuan 28 aylık 2. Aydan beri her ortamda kendi kendine uyuyor .Kreşe verdim ordada uyuyormuş .Yani diyeceğim uyku eğitimi verirken her ortamda uyutmaya da alıştırın ilerde zorluk çekmezsiniz ben hiç uyuttuğumu hatırlamıyorum o sürede bana kalıyor gece sabaha kadar 6. Aydan beri kalkmıyor gece beslenmesini de kesmiştim .