Aslisiydan1 Merhaba sezeryan oldum 4 Ay önce ve gala ilk günkü gibi kanamam var doktor normal dedi ve artık bende güç kalmadı surekli kanama olmasından başına gelen var mi
Sedaalya Aslisiydan1 4 ay boyunca kanama olması normal değil bence ya. Başka bir doktora daha mı görünseniz acaba