Kızlar anneliğe adımım zor oldu ilk doğdu sezeryana döndü gebel anestezi sonra bebeğim yoğun bakımda kaldı eve geldik kolik başladı reflü va neyseki 3 . Aya girdik kolik kesti şimdi de hergün aynı rutin o kadar sıkılıyorum ki yalnız kalmak istemiyorım sürekli annem kayınvalidem kardeşim kalıp durduk yeni eve geldim . Ama içim darlanıyor ne zaman bitcek bu zorlu süreç hüç mi nefes almıcam anlamıyorum