Günaydın bacılarım , 16 aylık geceleri asla üstünü örtmeyi sevmeyen, fırıldak gibi dönen bir tombiğim var ve kuzey Avrupa’da yaşadığımız için de buralar çok soğudu kaloriferler açık artık siz düşünün. Şimdi sorum şu Türkiye’de tog filan diyorlar ne oluyor o bir de varsa resmini atar mısınız size zahmet Google baktım ama iyice kafam karıştı 🤔