Merhaba hanımlar
Bebeğim 3 aylık oldu mamayla besleniyor emziriyorum da ama aktif değil sütüm zaten azdı son zamanlarda daha da azaldı sanki. Sağıyorum 10-15 cc anca çıkıyor göğsümü sıktığımda daha çok gelirdi şimdi az geliyor, uzun süre emzirmeyince fındık gibi bezeler olurdu sertleşirdi ağrırdı bluzuma bikaç damla süt akardı, geceden sabaha az da olsa göğüslerim dolardı sert uyanırdım şimdi öyle şeyler de olmuyor. Sütüm mü azaldı acaba çok üzülüyorum zaten doya doya emziremedim 😞