meleginannesiyim Analik boyle birsey iste.4. bebegime hamile oldugumu ögrenince çok ağlamıştım.Eşime kızdım falan hiç iyi degildim ,hic istemiyordum çünkü.Sonra eşim ne yapıcaz simdi dedi.Ben de iki secenek var biri doğurmak digerini soylemiyorum bile dedim.Mecbur doğurcaz ne yaocaz dedim.Oda sen ne istersen onu yaaprız dedi.Ben de ne yani aldırcam desem izin vercekmisin.Oda doğurcak olan sensin tabi ki karismam dedi.
Hahaha ben bi anda bebemi sahiplenip bak bebegim baban seni istemiyor ,büyüdügün de tükür suratına demistim.😂😂😂😂
Bebem doğdu ve babasınin kucağina bile gitmedi uzun zaman.Hissetti demekki.🙈Eşim su ogluna söyle bana gelsin ,ben de dursun diyordu sürekli.