Bendiyebiri Merhaba, kızım 6. Ayına girecenelim de 0-6 ay mama var daha açılmamış. Bunu verebilir miyim acaba yoksa 6-12 olana mı geçmeliyim ? Bilen varsa yazabilir mi ? Teşekkürler
Sedaalya Bendiyebiri biz 6.ayına girdiğinde 2 numaraya geçmiştik doktorumuza sorduğumuzda evet geçebilir demişti
Bendiyebiri meleginannesiyim çok teşekkür ederim bende sıkıntı yaratmayacağını düşündüm am yine de tecrübeli annelere bir sorayım dedim 🙏🏻
meleginannesiyim Bendiyebiri kimi doktorlar 2 ye gecmeyin bile diyo hic bir sey olmaz 2 bulamadıgımda 1 alıyorum
Deletedmom_33 Bendiyebiri 6.ayin sonuna doğru geçebilirsiniz 6-12 ye. Ben 6.ay 10-12 günlükken geçtim 6-12 ye
YagmurDorukk 1 numara ile 2 numara arasında aman aman bi fark yok. Sadece bebeğiniz büyüdüğü için biraz daha enerjili ve içeriği zemginleştirilmiş hali. Verseniz bi sorun oluşturmaz size endişe etmeyin