7 yaşında kızımın bağışıklıgi aşırı zayıf öyle böyle değil 15 gün önce hastalandı okula 2 gün gidemedi ateş öksürük hapşırık vs daha onu atlatamadan bu sabah tekrar ateslenmeye midesi bulanmaya başladı öksürüyor da hala her seferinde böyle artık yoruldum bıktım gına geldi gerçekten. Bu nedir ya böyle bu kadar zayıf bağışıklık olur mu çocuğun sanki bağışıklık sistemi hiç calismiyor bir öksürmeye başlasa 15-20 gün sürüyor atamıyor öksürüğü bu nedir yani doktora götürüyorum doktorlar habire antibiyotik habire antibiyotik başka bişi yok çocuğun mahvoldu bağışıklığı. Var mı böyle çocuğu sık hastalanan söyleyin nolur. Yani ne zaman gitsek bademcik enfeksiyonu boğazı kızarmış diyorlar artık çok yoruldum o hasta oluyor hop evdeki bebeğe bulastiriyor bide onla uğraşıyorum. Napayım ben artık nolur söyleyin bugün yine okula gidemiyor daha ilk aydan boyleysek nolcak bunun sonu sürekli hasta 🙄