Selam arkadaşlar. İmunol kullanan var mı? Memnun kaldınız mı? Ve kaçıncı aydan itibaren kullanmaya başladınız? Doktor 10 aylık oğlum için tavsiye etti. Ama kutusunun üstünde 4 yaş yazıyor. Kafam karıştı. Başka doktorla da görüşeceğim ama burada kullanan var mı merak ediyorum?