Mdkakam113 4,5 aylık bebegım önce 1 ay burnu tıkandı hep açmaya çalıştım şimdi iyice öksürmeye basladı köpek havlar gibi ne iyi gelir doktor burnunu aç emzir diyor ama o öyle öksürünce dayanamıyorum
Masumkelebek Mdkakam113 babyrup kullandım hep göğsüne ve ayaklarına çok şükür ağır bir grip geçirmedi
Alim11 Bebeğiniz krup olmuş oğlum oldu acile götürdüm soguk buhar ve adrenalin verildi sonrasın da geçti
Alim11 ipekk05 hayır başka hiç bir şey verilmedi umarım geçmiştir krup olduğunda buzdolabını açık bırakıp hava almasını ya da sıkı giydirip serin havada çıkarın doktor öyle demişti