Kızlar oğlum bayadır sabahları altı ıslak bir şekilde uyanıyor 5aylığız yani yüzükoyun yatırmak istemiyorum sırf o yüzden gece uykusuna 9da geçiyo 7de uyanıyor baze yatağına çıkıyo ama her gün rutin şekilde olmuyo gece mamasını verirken bakıyorum bişi yok sabaha kadar taşırıyor anlamıyorum neden öyle oluyo aynı durumu yaşayan varmı