Cly01 tabi ki önemli olan doyması. Benim bebeğim de doymadığı için sarılık oldu değeri 22 ydi 10 günde zar zor 12 ye düştü. Ben 3 saatte bir 60 veriyorum öncesinde 10-15 dk emiyo ama zaten o emdiği sürede anca 1-2 çay kaşığı sütüm çıkar yani. Sonrasında mamasını veriyorum. Devlet hastanesinde ki çocuk doktorum kesinlikle mamayı bırakmam gerektiğini söylüyor bi damla da olsa anne sütüyle geçirecek günü diyor ama günlük de 30 gr kilo alacak hayret bir bakış açısı.! Özelde ki çocuk doktorumuz ise 30 cc yetmez onu her üç saatte bir 60 çıkaralım ki sarılığı iyice gerilesin dedi hangi doktora inanayım şaştım 🤦🏻♀️ Sağlık ocağında ki ebe hemşiremiz de her 3 saatte bir mama verecek çocuğa zehir veriyorsun ilerde obez olacak diyo