Mstfa12 Fito krem denedinz mi ? Mucize bi krem pişikten tutun sivilceye yanık vb. Şeylere cok iyi gelen bi krem.
tineanigra MeteYmen_Annesi bu pek pişiğe benzemiyor doktora götürün isterseniz. Bir de zeytinyağı asidik olduğu için herkese yaramıyor o yüzden kullanmayın azdırabilir
Meryeyl MeteYmen_Annesi zeytinyağı acısını 2 ye katlıyor bol bol bebeğini yıka biraz rahatlasın yatır bezini çıkar hava alsın
dondurmamkaymak MeteYmen_Annesi bazı bebeklere ne kullanırsak kullanalım geçmiyor. Yıkamanızı tavsiye ederim ben o şekilde kurtardım her bez değişiminde altını ılık suyla yıkadım 4 günde geçti
Rahimebetul Her alt değiştirmede sürekli yıkayın iyice kurulayın ve açık bırakın altını çok işe yarıyor ben böyle yapıp geçirmiştim pisigini
Gryffindor Yalnız bu pişik değil mantar. Oğlum da oldu iki kremi karıştırıp sürdüm altını havalandırdım geçti. Tabi doktor tavsiyesiyle. Burda denilenleri değil de doktorun verdiklerini kullansanız daha iyi olur
ofkelisirin MeteYmen_Annesi zeytinyağı çoğaltıyor kesinlikle mantar kremi kullanın bı de doktor onerisinde
ofkelisirin MeteYmen_Annesi zeytinyağı çoğaltıyor kesinlikle mantar kremi kullanın bı de doktor onerisinde
Umayinannesi21 MeteYmen_Annesi gitmediyseniz vakit kaybetmeden doktora gidin bence bizlerin önereceği şeylerle geçecek bir şey değil gibi kesinlikle ıslak mendil kullanmayın ılık su ve pamukla yapın temizliğini bezini açınca biraz açık bırakıp havalandırmak da iyi gelebilir belki
Fresh10 MeteYmen_Annesi sağlık ocağında “trosyd” yazdırın hemen geçirir pisigi ama zeytinyaği surmeyin sakın asitli olduğu için daha çok tahriş olabilir
eda_123 MeteYmen_Annesi canım geçmiş olsun nasıl oldu böyle …..bol bol yıka kurala Krem sur sürekli kuzum istersen doktora git
prensesannesi_34 MeteYmen_Annesi cnm benimkide böyle oldu iki hafta uzun sürdü doktra götürdük mantar olmuş dedi
anataraf1leoparbenim MeteYmen_Annesi hametan fito krem karıştırıp kullanın ve o bölgeyi olabildiğince hava alacak şekilde muhafaza edin her banyosunda o bölgeyi organik zeytinyağı bıttım sabunuyla yıkayın ( eskilerin yeşil sarı sabunu da olur) hemen geçecektir 😊bu arada doktor tavsiyesi bize bu şekilde oldu
Kuzeytom MeteYmen_Annesi bizim hiç başımıza pişik gibi bir durum gelmediği için bilemiyorum da, aklıma sadece alerjik bebeklerin geçmeyen yoğun pişiği olduğu bilgisi kazınmış. Ama çok fazla yorum var mantar olabilir diye siz hiç vakit kaybetmeden doktora gidin bence tekrar çok geçmiş olsun 🙏
Erenefes MeteYmen_Annesi trovagen diye mantarda kullanılan krem var ben arada sürerim iyi gelir. Bu arada hiç bu kadar pişik olmadı ama evimde hep hametan bepanthol sucokrem trovagen vardır