Deletedmom136 Arkadaşlar kızıma hoppala olan bi yürüteç aldık hoppalasını kullanıcaz şimdilik ama yürüteçi de deneyelim bir iki dedik. Ama yürüteci kullanamadı kızım yani ileri geri gidemedi. Ayakları yere değiyor da Yine de kullanamadı. Ne zaman kullanabilir sizde de böyle mi oldu
Pinkbery Deletedmom136 benim kızında ilk basta oyleydi biraz kullanması lazm alışması için. Ama hic sevmedi oda ayrı birsey 😐 durmak istemiyor içinde
BBusraa Deletedmom136 0-6 ay olarak seçmiş olduğunuz için cevap veriyorum kaç aylık bilemiyorum ama 6 ay içim bile henüz erken yürütebilmesi için
ozgekeremehmet Deletedmom136 5 bucuk aylıkken basladı cok gıdemıyordu sonradan alısıyor bıraz sız ıteleyın :)
Deletedmom136 Pinkbery bizim kız oyuncaklarınu çok sevdi onlarla oyalanıyo almadan önce mağazada denedik bi kaç kez ona göre aldık
Deletedmom136 BBusraa yaa 6 aydan sonra mı yürütebiliyolar bize herkes 4 aylık koyduk dolanıyodu filan dedi ben de bizim kızda mı terslik var acaba diye düşündüm teşekkür ederim
Ceyhununbalannesi Deletedmom136 4 aylık yuruteçe koymak sağlığı için zararlıdır bikere. Ben 6. Ayında koydum ama olduğu yerde öylece duruyordu milimetrik adımlar sadece 7 ayımıza geçtik baya baya sürmeye başladı kimseninkiyle kıyaslamayın yavrunuzu🙂
Devushka Deletedmom136 bizde 4 aylığız 4 ay çok erken canm ben oturtmaya bile çalışmıyorum şu an omurga yapısı vücut yapısı 6 aydan itibaren müsait oluyor
Deletedmom136 Mom06 bize çocuğum 4 aylıkken yürüyodu diyenler iyi atmış o zaman😄😄 teşekkür ederim şimdilik hoppala olarak kullanıcaz zaten merak etmiştim
Deletedmom136 Ceyhununbalannesi kıyaslamıyorum asla 4. Ayda yürüteci yürüttüğünü söylediler o yüzden merak ettim o kadar :)
Mduygum Bebege gore degisir o, ben oglumu 5 aylikken yurutece bindirdim ilk gunden beri cok hevesli bir sekilde kullaniyo kucagimdayken yurutec odadaysa ustune dogru atiliyo Arkadasim 7. Ayina kadar ogluna cok ugrasti ama cocuk bi turlu sevmedi istemedi ustunde durdukca mizmizlaniyodu Olmayinca olmuyo
Deletedmom136 Deletedmom133 biz hoppalasını kullanıyoruz şimdilik zaten merak ettim :) teşekkür ederiz
Deletedmom136 Devushka biz 5 aylık olucaz hoppalaya koyuyoruz 5 dk filan maks. Doktorumuz destekli oturtabileceğimizi söyledi son kontrolde biz oturtuyoruz kucağımızda
Suzitosuzi Deletedmom136 ilk koyduğumda benim kızım da bilemedi bi sonra alıştı şimdi ortalığı karıştırmaya başladı bile 🙈