Arkadaşlar bebeğim 3 ay 4 günlük oldu. Biliyorum benim hatam ama memede uyumaya alıştı. İlk bebeğim, deneyimsizim. Böyle olacağını bilsem kesinlikle memede uyumasına izin vermezdim. Aç olduğundan değil onu biliyorum. Nedir yani sürekli bu emme isteği anlamıyorum. Sadece memede sakinleşiyor. Biberona alıştıranlar bilerek kolaya kaçanlar neden yapıyormuş şimdi daha iyi anladım. Emiyor, uyuyunca yerine koyuyorum bu sefer de uyanıyor. Kusuyor da. Ne yapacağımı şaşırdım. Emzik de tutmuyor. Uykuları zaten bir tuhaf. Durduk yere bas bas bağırıyor. Delirmek üzereyim.