Kızlar kaçar tane alt üst, pijama takımı , atlet vs aldınız. Birde bebeğim kendisi yiyor, kaşık kullanırken döktüğü de oluyor bazen (benim elimden yemiyor) kışın da kuruması çok zor oluyor çamaşırların , kapalı odaya seriyorum mecburen çamaşır ıslaklığından kokusundan rahatsız olmasın diye , içeri sersem bir problem olur mu acaba yenidoğan da bebeğim olacak Allah nasip ederse o rahatsız olur mu ?