Asilem1 Bebeğim 3 aylık oldu hala gece sürekli uyanıyor karnı acıkıyor sizc normal mi sizde durumlar nasıl 🤔
Selin1234 Asilem1 canım gece yatarken mama versin hem sen hemde bebeğin rahat eder ben öyle yapıyordum kızım şuan 8 aylık normalde gece bir sefer kalkıyor bugün burnu tıkandığı için kalkti
Asilem1 Selin1234 Banyo yaptırıp mamasını veriyorum 6 7 gibi uyuyor sonra 12 yada 1 de uyanıyor sonra ki saatlerde hep 2 saatte bir uyanıyor hem emziriyorum hem de mama veriyorum yine aynı 🥹
Zeynep0808 Selin1234 biz 6 aylığız mama vermeme rağmen hala kalkıyor uykusuzluktan bir köşede bayılacam 😂