Bende kullanıyorum kızımın doktoru tavsiye etmişti etkili bir ağrı kesici iyiki önermiş doktorumuz evet içeriğinde önerilmiyor yazıyor ama doktorumuz bi sakıncası olsa önermezdi. Ben yinede başka bir doktora daha sordum içebilirsin dedi o ağrı kesici de olmasa naparım adet sancımda baş ağrımda kurtarıcam gerçekten parol hiçbir işe yaramıyor