Merhaba anneler bebegimin gaz probleminden dolayı mama değişikliğine gitmiştik aptamil kullanıyoruz fakat geçmeyen bi hırıltısı balgamı var doktorumuz fitospan şurup verdi aklıma takılınca biraz gezindim mamaya baglayan yorumlar gördüm başına gelen var mıdır ve ya duydunuz mu hiç