Benim bebek 1 buçuk aylık. Bende doymuyor diye mama veriyordum başlarda ama halbuki sadece emme refleksi olduğu için sürekli aranıp meme istiyormuş gibi hareketler yapıyormuş. Ayrıca sadece acıktığı içinde istemezmiş. Güvende hissetmek için, kokunu duymak için, sadece canı sıkıldığı için bile :) ben hala saat başı emziriyorum gündüzleri, fazla gelince çıkarıyor zaten.
Süt artırmanın en etkili yolu emzirmek. Bir de emzirdikten sonra her iki memeyi de 20 şer dk sağmanız lazım. Ne kadar talep o kadar süt. Ama bu sağımı sütünüz arttığında bırakmalısınız yoksa bı seferde bebeğin içeceğinden fazla süt olur bu da seni rahatsız eder.
Onun dışında humana tee güzel süt yaptı. Bir de solgar markasının hapı var. Kullananlar çok memnun. Bende petibör bisküvi de etkili oldu.