Benim ki de 2 ay 10 günlük. Uzun zamandır ben uyandırmadan kendi uyanıyor. Genelde de saati şaşmaz 2saatte bir. Çok nadir 3ü bulur. Acıkınca hareketlenmeye, ufak tefek sesler çıkarmaya başlıyorlar. Gözü açılmadan o an alıp emzirince geri uykuya geçebilir. ☺️